Thursday, April 25, 2013

HLP, COTI Report and Blogging

Lets break wit KitKat guys!

Hiks.

Okay sehari dua ni, aku dapat tau dalam website JPA dah keluar iklan pasal HLP tahun 2013. Tau tak HLP tuh apa? Hadiah Latihan Persekutuan der. Every year semua orang khususnya dalam perkhidmatan awam skim gunasama, tunggu peluang ni. This is the chance to those who plan to pursue their study to a higher level, fully sponsored!!

Aku memang ada plan nak mohon untuk further study tahun ni. Dah 2 tahun kot aku cakap macam ni. Tapi nak start tulis proposal tu yang selalu membantutkan aku nak proceed.

And tahun ni macam nak jadi lagi jek. Haha. Aku baru je sampai dari program EDP di Korea minggu lepas. Masa ni jugak lah aku nak kena buat report untuk submit kepada JPA. And pada masa yang sama ni jugaklah aku nak buat write up dalam blog aku yang umpama teratak usang ni (sementara still fresh dalam kepala ni kan).

Okay. Nekad.I need to still find time untuk buat proposal aku. Tempoh untuk submit permohonan through online (e-Sila) dalam laman web JPA start 22 April - 3 Mei 2013.

I will do it. I can do it!




2 comments:

  1. Apply tapi sangkut di peringkat kementerian sebab ada syarat dalaman psl umur yg layak diperakukan plak..sighh

    ReplyDelete