Wednesday, March 6, 2013

COTI oh COTI

Apa?? Cuti? bercoti kah? Tidak kerja kah?

Nehi..nehi..COTI adalah singkatan kepada Program Pembangunan Eksekutif di Central Officials Training Institute.

Aku ada cuba mintak dar Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) masa program ni diopen last January. And to be surprised, Ive been informed that nama aku has been shortlisted (out of hundreds applicant) untuk sesi temuduga this coming Monday, 11th March 2013. Wahh. Ok first step dah lepas. Now  nak kena prepare untuk interview la pulak.

Okay nak kena riki apa la yang patut pasal course ni, negara tempat course ni dibuat. Tapi kat mana eh? Hehe. Its here..



Sebenarnya aku ni berkenan gila dengan negara ni lps baca entry pasal tempat-tempat menarik, suasana, secenery sana dari sahabat maya aku Meng d super hero. Tu yang agak berangan tu. Tapi berbalik pada rezeki la..kalau ada then sampai la aku ke sana dengan tajaan yang tu yang penting..tapi of course I could already foresee I cannot cover most of the place like Meng did.

So wish me luck ya!



No comments:

Post a Comment