Friday, June 12, 2015

Kak Zah Homemade Cookies - Tempahan Biskut Raya 2015 Kini Dibuka

Bagi yang biasa membuat tempahan, nama Kak Zah Homemade Cookies, Penang mariii bukanlah sesuatu yang asing.

Bagi yang baru pertama kali, saya ingin maklumkan bahawa Kak Zah itu adalah bonda saya sendiri ya, yang mengusahakan bisnes biskut raya sejak 20 tahun dulu!

Ok cakap banyak takmau, jom kita ushar koleksi biskut raya yang ada tahun ni. Zasss..


Macadamia Cookies (RM26/50pcs)

Tart Nenas (RM25/50pcs)

Red Velvet Cookies (RM26/50pcs)

Almond London (RM27/50pcs)

Cappucino Cookies (RM26/50pcs)

Hati Kristal Cookies (RM26/50pcs)

Tiramisu Cookies (RM27/50pcs)

Cornflakes Chocolate Cookies (RM25/50pcs)

Cashewnut Cookies (RM26/50pcs)

Chocolate Chip Cookies (RM26/50pcs)

Cashewnut Crunch Cookies (RM26/50pcs)

Winter Sonata Cookies (RM27/50pcs)

Dragon Ball Cookies (RM26/50pcs)

Jadi kepada yang berminat bolehlah hubungi saya untuk membuat tempahan sama ada call/Whatsapps/Telegram/SMS di talian 012-2526637 (AJ) ok..

Untuk makluman juga, saya berada di Presint 14, Putrajaya. Seperti biasa, penghantaran akan dibuat pada minggu ketiga bulan puasa atau selewat-lewatnya seminggu sebelum raya. Tetapi jika ada request untuk dapatkan awal dan sebagainya, juga boleh diuruskan ikut keselesaan customer saya ;)   

So, selamat jamu mata dan jika sudi, jemputlah order ya!! ;)
Terima kasih :) 






2 comments:

  1. Ohh sorry..i guess i miss one prospect customer..
    Hehe anyway yeahh mmg serdapp..nxt time bleh try rasa ok ;)

    ReplyDelete